مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-26سياسي

نخبه ها حمایت شوند مهاجرت نمی کنند


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه حمایت از نخبه ها جلوی مهاجرت آنها را می گیرد گفت: اگر از نخبه ها حمایت شود مهاجرت نمی کنند، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دومین مجمع سلامت اظهار کرد: امروز ریشه تمام مشکلات فعلی به سبک زندگی مردم برمی گردد چراکه در سبک زندگی دچار توهم و مشکلات اساسی شده ایم.

وی با بیان اینکه برای دستیابی به برنامه منسجم باید راهبردهای مناسب تعریف کنیم گفت: سیاستگذاری های ما در برخی موارد همدیگر را نقض می کند؛ در موضوع تغذیه، برخی فروشگاه ها سبک زندگی غربی را ترویج می کنند، صدا و سیما هم تبلیغ  می کند و وزارت بهداشت از مضرات آن صحبت می کند که اینها با هم تناقض دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه احساس برخی بر آن است که اگر غربی زندگی کنیم باکلاس تر هستیم در صورتی که این نگاه اشتباه است ادامه داد: متاسفانه غرب انسان را مانند پیچ و مهره می بیند و این نگاه مکانیکی در حوزه غربالگری جمعیت نیز خود را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه نگاه ما به انسان متفاوت است تاکید کرد: اگر نگاه تمدنی خود را با غرب مقایسه کنیم می بینیم نگاه غربی مانند پیچ و مهره است که اگر جنینی مشکل داشت می توان آن را سقط کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبه ها حمایت شوند مهاجرت نمی کنند

نخبه ها حمایت شوند مهاجرت نمی کنند