مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 16:302023-01-26حوادث

فرمانده انتظامی کرمان: کشف 470 کیلو مواد مخدر از منازل خرده فروشان در کرمان


در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی شهرستان کرمان در حوزه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر 179 منزل خرده فروش با هماهنگی دستگاه قضایی مورد بازرسی قرار گرفت و حدود 470 کیلو انواع مواد مخدر از این افراد کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه طرح ارتقا امنیتی شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان کرمان به مدت پنج روز توسط همکارانم در کلانتری های شهرستان و پلیس های تخصصی با هماهنگی دستگاه قضایی اجرا شد و در این طرح دستاوردهای بسیار خوبی را همکاران داشتند.

وی عنوان کرد: مهمترین محور طرح ارتقا امنیت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان، جمع آوری سارقان به عنفی بود که در معابر تلفن همراه و یا سایر تجهیزات و اشیا قیمتی از جوانان و مردم عزیزمان به سرقت می بردند و یا اخاذی می کردند.

سردار ناظری بیان کرد: در این طرح سه باند سارق به عنف در شهرستان کرمان شناسایی و منهدم شد و در این زمینه 18 نفر سارق به عنف دستگیر شدند و این افراد تا کنون به 20 فقره سرقت اعتراف کردند و همچنین مالباختگان این افراد را شناسایی کردند.

 وی افزود: در حوزه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر 179منزل خرده فروش با هماهنگی دستگاه قضایی مورد بازرسی قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی کرمان: کشف 470 کیلو مواد مخدر از منازل خرده فروشان در کرمان

فرمانده انتظامی کرمان: کشف 470 کیلو مواد مخدر از منازل خرده فروشان در کرمان