مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 17:552023-01-26سياسي

جهاد امیدآفرینی دستور کار مسؤولان باشد/ توزیع 600 میلیارد ریال بسته های معیشتی


مسؤول سازمان بسیج مداحان و هیأت مذهبی کشور گفت: هدف دشمنان از اجرای توطئه ها، ناامیدسازی مردم است برای همین جهاد امیدآفرینی در بین مردم باید در دستور کار مسؤولان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیین رزمایش ملی جهادی تخصصی سازمان بسیج مداحان و هیأت مذهبی کشور، با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، یوسف ارجونی مسؤول سازمان بسیج مداحان کشور، بلال زاهدی مسؤول بسیج مداحان مازندران و دیگر مسؤولان استانی با هدف ترویج فرهنگ خدمت جهاد، عصر امروز در سالروز حماسه مردمی ششم بهمن آمل در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.

یوسف ارجونی مسؤول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور در این رزمایش با اشاره به حماسه ششم بهمن سال 60 آمل گفت: در این روز دشمن تلاش کرد تا مردم را همراه خود کند، اما مردم با دشمن همراهی نکردند و دشمن را در اجرای نقشه شومش ناکام گذاشتند.

وی با بیان اینکه  یکی از دلایل شکست دشمن و جبهه استکبار که به آن اعتراف کردند، هوشیاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است، افزود: مردم با بصیرت ایران نشان دادند با برخورداری از بصیرت علوی و بصیرت فاطمی توطئه های جبهه کفر را خنثی می کنند.

مسؤول سازمان بسیج مداحان و هیأت مذهبی کشور با اشاره به در پیش بودن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد امیدآفرینی دستور کار مسؤولان باشد/ توزیع 600 میلیارد ریال بسته های معیشتی

جهاد امیدآفرینی دستور کار مسؤولان باشد/ توزیع 600 میلیارد ریال بسته های معیشتی