مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 21:552023-01-26حوادث

118 کیلوگرم هرویین در پاکدشت کشف شد/ 480 طاقه پارچه قاچاق در توقیف پلیس


فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به کشف 118 کیلوگرم هرویین و انهدام باند 5 نفره سوداگر مرگ، از شناسایی یک انبار و کشف 480 طاقه پارچه قاچاق به ارزش 25 میلیارد ریال در پاکدشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پاکدشت و همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب و کسب خبر مبنی بر فعالیت گسترده سوداگران مرگ در امر خرید و فروش مواد مخدر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرارگرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی محل نگهداری مواد شناسایی و پس از حصول اطمینان از این موضوع و هماهنگی قضایی، چندین اکیپ از مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر پاکدشت و فاتب در یک عملیات مشترک به محل اعزام و با شیوه و شگرد های خاص پلیسی متهمان دستگیر و در بازرسی انجام گرفته مقدار 118 کیلو گرم هرویین کشف و 2 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: در این خصوص 5 سوداگر مرگ دستگیر و پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شدند.

480 طاقه پارچه قاچاق در توقیف پلیس  سردار عزیزی در ادامه با اشاره به شناسایی یک انبار و کشف پارچه قاچاق در پاکدشت اظهار کرد: در پی گشت زنی ماموران کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118 کیلوگرم هرویین در پاکدشت کشف شد/ 480 طاقه پارچه قاچاق در توقیف پلیس

118 کیلوگرم هرویین در پاکدشت کشف شد/ 480 طاقه پارچه قاچاق در توقیف پلیس