مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 22:152023-01-26ورزشي

بازی از دستانمان خارج شد/ به ازای هر کلمه یک کارت از داور دریافت کردیم


سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با بیان اینکه اعتراض های بی مورد حریف به داور باعث تغییر نتیجه شد، تاکید کرد: تمرکزمان را روی سه هفته پایانی لیگ برتر گذاشته ایم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با بیان اینکه اعتراض های بی مورد حریف به داور باعث تغییر نتیجه شد، تاکید کرد: تمرکزمان را روی سه هفته پایانی لیگ برتر گذاشته ایم.

سعید تقی پور پس از شکست تیمش برابر کراپ الوند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بازی از دستمان خارج شده بود و داور این مسابقه به جای آرام کردن جو به ازای هر اعتراض کوچکی که رخ می داد بازیکنان و اعضای کادرفنی ما را اخراج می کرد و به نظرم اعتراض های تیم کراپ الوند باعث احساسی برخورد کردن داور شد و این اعتراض ها از سوی نیمکت میهمان برایشان کارساز شد.

وی افزود: عوامل تیم کراپ بین نیمه با ورود به اتاق داوران و نشان دادن فیلم قسمتی از بازی در نیمه نخست، تصمیمات داور را تحت تاثیر قرار دادند که این موضوع در نیمه دوم کاملا مشهود بود و داوران با آگاه بودن بر اشتباهات خود به محض پایان بازی بر خلاف رسم همیشگی فرار کردند و به طرزی سریع والسعیر سالن را ترک کردند.

سرمربی تیم مس سونگون ورزقان در پایان خاطر نشان کرد: تمرکزمان را روی سه بازی آتی گذاشته ایم و بازی هفته آینده در برابر نماینده قم که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی از دستانمان خارج شد/ به ازای هر کلمه یک کارت از داور دریافت کردیم

بازی از دستانمان خارج شد/ به ازای هر کلمه یک کارت از داور دریافت کردیم