موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 01:252023-01-26سياسي

حسام از دیدگاه دیده بان دفاع مقدس/ مردی که بنیانگذار تاریخ شفاهی جنگ بود


حمید حسام راوی رشادت و مجاهدت دوران دفاع مقدس، مردی است که وسعت قلم اش در دنیای پیچیده نویسندگی غوغا می کند همان که می توان او را بنیانگذار تاریخ شفاهی جنگ تحمیلی نام نهاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، نکوداشت سردار حمید حسام نویسنده حوزه دفاع مقدس که تاکنون سه کتابش به تقریظ مقام معظم رهبری رسیده است، در حالی برگزار می شود که بسیاری از او به عنوان نویسنده ای تراز اول و یک ایده یاب قهار یاد می کنند و همواره قلمش را می ستایند.

  سردار حمید حسام را هم می شود با الفاظ و کلمات ظریف و دلربا توصیف کرد و هم می توان برای تبیین شخصیت و فعالیت های او چارچوبی علمی ریخت و با حساب و کتاب سخن گفت.

یا می شود از زبان راویان آثار او به لطافت قلمش پی برد و از زبان همکارانش به ظرافت ذهنی و دیده بانی اش در دیروز و امروز.

حاج مهدی مرادیان هم از دیده بان های زمان هشت سال دفاع مقدس است، او دیده بانی توپخانه را بر عهده داشته و سردارحسام دیده بانی ادوات را، اما همکاری اصلی دو دیده بان نه در روزهای خمپاره و ترکش بلکه در زمانی رخ داد که برای 8 هزار همرزم شهیدشان کنگره ای به وسعت آسمان برگزار می کردند.

  و حالا مرادیان از حسامی می گوید که این کنگره را برگزار کرده، بانی اصلی موزه دفاع مقدس شده، بنیانگذار تاریخ شفاهی جنگ تحمیلی بوده و نویسندگان بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسام از دیدگاه دیده بان دفاع مقدس/ مردی که بنیانگذار تاریخ شفاهی جنگ بود

حسام از دیدگاه دیده بان دفاع مقدس/ مردی که بنیانگذار تاریخ شفاهی جنگ بود