موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-27سياسي

آشنایی با حسام، دیده بان ادبیات پایداری/ سخاوت حسام در راه انقلاب


سخن از حمید حسام و آیین نکوداشت دیده بان ادبیات پایداری است،سرداری که با قلم و قدم به جنگ فراموشی رفت و دغدغه مند ارزش های دفاع مقدس را حفظ کرد، - همدان-سخن از حمید حسام و آیین نکوداشت دیده بان ادبیات پایداری است، سرداری که با قلم و قدم به جنگ فراموشی رفت و دغدغه مند ارزش های سترگ دفاع مقدس را حفظ کرد، حسامی که تواضع و خلوصش زبان زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یک بار نه بلکه چندین و چند بار نامش را شنیدیم و آثارش را دیدیم، این یعنی نام آشناست و در یادها جا دارد.

کافی است نیم نگاهی به کتاب آب هرگز نمی میرد انداخته و یا مروری بر برگزیدگان ادوار گذشته جایزه ادبی جلال آل احمد داشته باشیم آن وقت در می یابیم که سخن از حسام است.

آری سخن از سردار حمید حسام، دیده بان بیدار ادبیات پایداری است، سرداری که با قلم و قدم به جنگ فراموشی رفت و دغدغه مند ارزش های سترگ دفاع مقدس را حفظ کرد.

حسامی که تواضع و خلوصش زبانزد است و سبک نویسندگی اش منحصر به فرد؛ حسام با ممارست چندین ساله عَلم مستندنگاری و تاریخ شفاهی را برافراشته و مسیر را برای نویسندگان دیگر باز کرد.

او متعهدانه و سخاوتمندانه هر آنچه در توان داشت به میدان آورد و در بزنگاه ها اثری کم نظیر به منصه ظهور رساند و روز به روزِ دفاع مقدس را به تصویر کشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با حسام، دیده بان ادبیات پایداری/ سخاوت حسام در راه انقلاب

آشنایی با حسام، دیده بان ادبیات پایداری/ سخاوت حسام در راه انقلاب