مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-27فرهنگي

مخاطبان کتاب «شبیه» تصویر روشنی از ظهور و پس از ظهور ندارند


نویسنده کتاب «شبیه»، مخاطب این کتاب را نوجوانانی دانست که به ظهور اعتقاد دارند اما تصویر روشنی از ظهور و پس از ظهور ندارند.

- نویسنده کتاب شبیه ، مخاطب این کتاب را نوجوانانی دانست که به ظهور اعتقاد دارند اما تصویر روشنی از ظهور و پس از ظهور ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه نقد و بررسی کتاب شبیه توسط کانون ادبی بانوی فرهنگ با حضور فائضه غفارحدادی نویسنده اثر، احسان رضایی به عنوان منتقد ادبی، فاطمه سلیمانی ازندریانی به عنوان مجری کارشناس و نویسندگان و علاقه مندان به ادبیات داستانی عصر چهارشنبه 5 بهمن در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار شد.

در این جلسه فائضه غفارحدادی با بیان اینکه از بین کتاب هایم شبیه را بیشتر از همه دوست دارم، گفت: ادبیات برای من یک قالب و هدف مستقل نیست، بلکه یک ابزار است.

وی ادامه داد: سال 1395 یک داستان کوتاه برای جشنواره خاتم نوشتم و این داستان در کتاب بوی گرم شکوفه های باران چاپ شد و یکی از اساتیدم گفت داستان شما بار رمان دارد و آن را تبدیل به رمان کن.

بدین ترتیب سوژه در ذهنم پرورش پیدا کرد، بزرگ شد و شبیه را در قالب رمان نوشتم.

غفارحدادی با بیان اینکه تجربه زیسته من در لوزان فرانسه و داستان کوتاهم ابزاری شد برای رسیدن به رمان، افزود: داستان کوتاهم در تبدیل شدن به رمان خیلی تغییر پیدا کرد و فقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطبان کتاب «شبیه» تصویر روشنی از ظهور و پس از ظهور ندارند

مخاطبان کتاب «شبیه» تصویر روشنی از ظهور و پس از ظهور ندارند