مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-27سياسي

نسل امروز تشنه شنیدن است، واقعیات را به آنها منتقل کنیم


رزمنده و نویسنده ادبیات پایداری در همدان با بیان اینکه نسل امروز تشنه شنیدن هستند و باید واقعیات را به آنها منتقل کنیم گفت: باید به دنبال رزمندگانی برویم که حرف ها برای گفتن دارند اما حاضر به صحبت نیستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار حمید حسام صبح امروز در آیین نکوداشت چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی با بیان اینکه این همه لطف و محبت بار سنگینی بر دوشم گذاشت اظهار کرد: خودم را قابل این همه لطف و محبت نمی دانم.

  وی با اشاره به اینکه من شرمنده شهدایی هستم که مرا منتسب به آنها می دانید افزود: شهدا هستند و خواسته های ما را گره گشایی می کنند تا به نسل امروز که تشنه شنیدن هستند، واقعیت ها را منتقل کنیم.

  این رزمنده و نویسنده ادبیات پایداری با تاکید بر اینکه این اتفاقات نشانه لطف همه به شهداست تصریح کرد: در این شهر نام های بزرگی چون خانم دباغ، آقای نوروزی، سرتیپ جوادی و.

هستند نام بردن از من جایی ندارد.

  وی در ادامه با بیان اینکه انسان های بزرگی چون شهید همدانی و شهید شهبازی کجا و من کجا؟ پس دعا کنید شهدا از ما راضی باشند گفت: باید به دنبال رزمندگانی برویم که حرف ها برای گفتن دارند اما حاضر به صحبت نیستند، اگر از این قهرمانان حرف بزنیم کار بزرگی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل امروز تشنه شنیدن است، واقعیات را به آنها منتقل کنیم

نسل امروز تشنه شنیدن است، واقعیات را به آنها منتقل کنیم