مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 22:402023-01-27سياسي

برپایی محافل عظیم قرآن خوانی در اردبیل


به دنبال اهانت جنون آمیز غرب به ساحت قرآن کریم، مجالس و محافل عظیم قرآنی همزمان با ایام الله دهه فجر در اردبیل برگزار می شود.

- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: اهانت اخیری که نظام غرب به ویژه اروپایی ها به ساحت قرآن کریم و اندیشه های آرمانی الهی انجام دادند نمودی از سفاحت و ذلت غرب در برابر روشنگری ها و پیمام پر از مهر و محبت و عاطفه قرآن کریم است که به جای تمسک به آیات این کلام الهی، عده ای تلاش می کنند تا این مفاهیم را به انحراف بکشانند.

حجت الاسلام مهدی ستوده تصریح کرد: مردم حسینی و ولایتمدار اردبیل که همواره به قرآن و اهل بیت عشق و ارادت دارند، در حرکتی نمادین و برپایی محافل و مجالس عظیم قرآنی در مساجد، حسینیه ها، تکایا، امامزاده ها و بقاع متبرکه در ایام مبارک دهه فجر سعی خواهند کرد تا به این اقدام غربی ها واکنش نشان داده و در حقیقت نورانیت و عظمت قرآن کریم را تبیین کنند.

وی گفت: اگر امروز غرب در سراشیبی افول و سقوط قرار گرفته به دلیل دور شدن از مفاهیم انسانی و الهی است و هر قدر این حرکت ها ادامه پیدا کند، رذیلت و پلیدی نظام غرب را نشان می دهد در حالی که کلام قرآن جز هدایت انسان چیز دیگری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی محافل عظیم قرآن خوانی در اردبیل

برپایی محافل عظیم قرآن خوانی در اردبیل