مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 00:152023-01-27سياسي

گروه 3 نفره هدایت تظاهرات مردم مشهد علیه شاه/ منافقین کار ناتمام شاه را تمام کردند


حلقه هدایت تظاهرات ضدپهلوی در مشهد با حضور سه نفر از روحانی های شاخص در این شهر پیگیری می َشد؛ آیت الله طبسی، آیت الله خامنه ای و سیدعبدالکریم هاشمی نژاد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: وقتی حجت الاسلام سیدعبدالکریم هاشمی نژاد در ساعت 10 صبح روز هفتم مهرماه سال 1360 به دست یک منافق 16 ساله به شهادت رسید، نشریه مرتبط با این گروه تروریستی با عنوان مجاهد در شماره 515 خود نوشت: انفجار یک نارنجک در محل حزب جمهوری در مشهد، یکی از شاه مهره های خمینی را به هلاکت رساند.

این عملیات قهرمانانه فدایی را مجاهد هادی علویان به انجام رساند ! منافقین در این اطلاعیه از شهید هاشمی نژاد به عنوان شاه مهره امام یاد کرد.

اما به راستی سیدعبدالکریم چرا این قدر مهم بود که منافقین درصدد ترورش برآمدند؟ برای شناخت بیش تر او با دومین پسر سیدعبدالکریم به نام سیدمحمدجواد هاشمی نژاد، مشاور معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی گفت وگو کردیم.

سیدعبدالکریم هاشمی نژاد، یکی از یاران قیام امام خمینی (ره) بود سیدمحمدجواد که هنگام شهادت پدرش 16 سال بیش تر نداشت، در این گفت وگو با اشاره به سیر فعالیت های مبارزاتی پدرش از سال 1342، خاستگاه تفکرات مبارزاتی او را سال ها قبل از سال 1342 دانست و با بیان اینکه منبرهای سیدعبدالکریم معروف به پرشوری و آتشین بوده است، از بزرگ ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه 3 نفره هدایت تظاهرات مردم مشهد علیه شاه/ منافقین کار ناتمام شاه را تمام کردند

گروه 3 نفره هدایت تظاهرات مردم مشهد علیه شاه/ منافقین کار ناتمام شاه را تمام کردند