مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-28سياسي

نشست تخصصی «حماسه در ادبیات ایران» در یاسوج برگزار شد


یاسوج_ مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشست تخصصی «حماسه در ادبیات ایران» با حضور فعالان این حوزه در یاسوج برگزار شد.

- یاسوج_ مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشست تخصصی حماسه در ادبیات ایران با حضور فعالان این حوزه در یاسوج برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحمت الله رسولی مقدم صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: نشست تخصصی حماسه در ادبیات ایران با حضور استاد تیمور آقا محمدی از تهران و به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با حضور جمعی از داستان نویسان در یاسوج برگزار شد.

وی ابراز داشت: حوزه هنری یکی از رسالت های خود را تولید در حوزه ادبیات خصوصاً داستان، رمان و تاریخ شفاهی قرار داده و با توجه به همین رسالت در راستای توانمندی سازی نویسندگان اقدام به برگزاری کارگاه ها و نشست های گوناگون در این حوزه کرده است.

رسولی مقدم افزود: در همین راستا واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان نشست تخصصی حماسه در ادبیات ایران را با حضور تیمور آقا محمدی از اساتید مطرح و با حضور 14 نفر از نویسندگان در بخش های داستان، رمان و تاریخ شفاهی در شهر یاسوج برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی «حماسه در ادبیات ایران» در یاسوج برگزار شد

نشست تخصصی «حماسه در ادبیات ایران» در یاسوج برگزار شد