مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:502023-01-28اجتماعي

بارش 9 سانتی متری برف در نهبندان/آماده باش نیروهای امدادی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به بارش 9 سانتی متری برف در نهبندان، گفت: همه نیروهای امدادی در قالب اجرای طرح زمستانی آماده خدمت رسانی هستند.

- محمد علی آخوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همه دستگاه های امدادی هلال احمر، پلیس، حمل و نقل و راهداری استان از 16 آذر ماه در قالب اجرای طرح زمستانه پای کار هستند و به کسانی که در راه های خراسان جنوبی تردد می کنند، خدمات ارائه می کنند.

وی با اشاره به اینکه براساس گزارش های که از نقاط مختلف استان تا این لحظه دریافت کرده ایم درحال حاضر شرایط موجود در خراسان جنوبی بحرانی نیست، گفت: آخرین جلسه ستاد بحران استان چهارشنبه گذشته تشکیل شده و در شرایط فعلی نیازی به تشکیل نمی باشد.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی با اشاره به بارش 9 سانتی متری برف در نهبندان، بیان کرد: تردد در همه راه های مواصلاتی استان در حال انجام است و امکان یخبندان و زیاد شدن سرما فردا امکان دارد عملی شود.

آخوندی عنوان داشت: در ستاد مدیریت بحران و کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان دستگاه های اجرایی پیشنهادهای خود را مطرح می کنند و بعد از آن تصمیم لازم توسط اعضا گرفته می شود تا در قالب مصوبه ابلاغ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 9 سانتی متری برف در نهبندان/آماده باش نیروهای امدادی

بارش 9 سانتی متری برف در نهبندان/آماده باش نیروهای امدادی