مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-28اجتماعي

افزایش جمعیت سگ های ولگرد و معضلی به نام گرگاس


رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: در تمامی مناطق ایران تا زمانی که جمعیت سگ های ولگرد کنترل نشود احتمال تولد گونه گرگاس وجود دارد البته تاکنون گزارشی مبنی بر وجود گرگاس در چهارمحال و بختیاری ارائه نشده .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: در تمامی مناطق ایران تا زمانی که جمعیت سگ های ولگرد کنترل نشود احتمال تولد گونه گرگاس وجود دارد البته تاکنون گزارشی مبنی بر وجود گرگاس در چهارمحال و بختیاری ارائه نشده است اما در برخی استان های کشور گزارشاتی از مشاهده گرگاس وجود دارد.

فهیمه اسلامی در گفت وگو با ایسنا درخصوص نزدیک شدن گرگ ها در فصل زمستان به محیط زندگی انسان ها با بیان اینکه گرگ ها حیواناتی بسیار منزوی هستند، اظهار کرد: زمان هایی که در اثر بارش های شدید برف یافتن غذا و شکار برای گرگ ها دشوار شود احتمال دارد این حیوانات به محیط زندگی انسان ها نزدیک شوند البته در برخی موارد نیز جامعه محلی پس از مشاهده یک شغال یا سگ های عظیم الجثه تصور می کنند این حیوان یک گرگ است.

رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: آسیب زدن گرگ ها به انسان ها به ندرت رخ می دهد چراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جمعیت سگ های ولگرد و معضلی به نام گرگاس

افزایش جمعیت سگ های ولگرد و معضلی به نام گرگاس