مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 11:402023-01-28اقتصادي

از سرگیری فعالیت تعدادی از جایگاه های CNG همدان


مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به آغاز به کار تعدادی از جایگاه های CNG استان، تصریح کرد: گاز جایگاه های CNG همدان به علت مدیریت مصرف گاز قطع شده بود که به منظور کنترل آلودگی هوای استان از دو روز گذشته در سرویس قرار گرفتند.

- محمدصادق محبی نظر در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: با توجه به اینکه هوای همدان آلوده است تمام جایگاه های CNG همدان در مدار سرویس قرار گرفته اند و مابقی جایگاه ها در شهرستان ها به مرور فعال می شوند اما دستورالعملی در راستای پایان و رفع محدودیت ها از ستاد ملی گاز ایران ابلاغ نشده است.

وی از مصرف بیش از 16 میلیون مترمکعبی گاز طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: طی شبانه روز گذشته مشترکین همدانی 16 میلیون و 215 هزار مترمکعب گاز مصرف کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 9 درصدی دارد.

محبی نظر با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون سه میلیارد و 445 میلیون مترمکعب گاز در استان همدان مصرف شده است، اظهار کرد: مصرف گاز استان همدان از ابتدای بهمن ماه 117 میلیون و 351 هزار مترمکعب بوده است.

وی با اشاره به اینکه گاز 92 دستگاه دولتی استان همدان قطع شده بود، یادآور شد: همچنان تأکید می شود شهروندان در صورت مشاهده گرمایش بیش از حد در ادارات استان به شماره 194 گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری فعالیت تعدادی از جایگاه های CNG همدان

از سرگیری فعالیت تعدادی از جایگاه های CNG همدان