مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-28اقتصادي

قیمت بلیت بالا برود، ناوگان هوایی نوسازی می شود


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه اگر نرخ ها تابع عرضه و تقاضا باشد، شرکت ها می توانند خود را بازسازی کنند، گفت: این کار باعث افزایش ناوگان و افزایش سهم حمل ونقل هوایی از کل حمل ونقل کشور خواهد شد.

- مقصود اسعدی سامانی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا امکان افزایش سهم حمل ونقل هوایی وجود دارد، گفت: اگر فشاری که روی قیمت گذاری وجود دارد برداشته شده و نرخ ها تابع عرضه و تقاضا باشد و شرکت ها بتوانند خودشان را بازسازی کنند، باعث افزایش ناوگان و افزایش سهم حمل ونقل هوایی از کل حمل ونقل کشور خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به اینکه در شرایط تحریمی، امکان ورود هواپیما به ایران را داریم؟ بیان کرد: شرکت ها تلاش می کنند که این کار را انجام دهند و راهکارهایی وجود دارد که شرکت ها با دور زدن تحریم ها بتوانند هواپیما وارد کنند.

پیش از این دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه حمل و نقل هوایی یک درصد حمل ونقل کشور را به خود اختصاص داده است، گفته بود: به طور میانگین سالانه 18 میلیون مسافر از طریق هواپیما جابه جا می شوند، درحالی که عمده مسافران، مدیران و قشر برخوردار هستند.

اسعدی سامانی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 50 درصد ناوگان به دلیل کمبود سرمایه در گردش زمین گیر است، گفته بود: اکنون از 330 هواپیما 175 فروند عملیاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیت بالا برود، ناوگان هوایی نوسازی می شود

قیمت بلیت بالا برود، ناوگان هوایی نوسازی می شود