مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:202023-01-28سياسي

افتتاح 3336 پروژه دهه فجر در روستاها و مناطق عشایری گلستان


رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان از افتتاح متمرکز سه هزار و 636 پروژه با اعتبار 700 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در روستاها و مناطق عشایری گلستان خبر داد.

- رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان خبر داد؛ افتتاح 3336 پروژه دهه فجر در روستاها و مناطق عشایری گلستان ایسنا/گلستان رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان از افتتاح متمرکز سه هزار و 636 پروژه با اعتبار 700 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در روستاها و مناطق عشایری گلستان خبر داد.

علی اکبر سایری امروز شنبه 8 بهمن در نشست با گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد لذا در دهه فجر امسال به دنبال تطهیر و بزک کردن خاندان پهلوی و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است البته غیر از این هم از دشمن انتظار نیست.

وی افزود: امروز که دشمن برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی همه عزم خود را به کار گرفته سربازان خط مقدم با توطئه های دشمنان اصحاب رسانه هستند، اگر ظرفیت اصحاب رسانه به معنای واقعی به میدان بیاید دشمن هیچ موفقیتی نخواهد داشت.

رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان، نقش اصحاب رسانه در جبهه امروز را بسیار کلیدی و اثرگذار دانست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3336 پروژه دهه فجر در روستاها و مناطق عشایری گلستان

افتتاح 3336 پروژه دهه فجر در روستاها و مناطق عشایری گلستان