مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-28ورزشي

معرفی برترین های دو صحرانوردی همدان برای مسابقات کشوری


سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: برترین های مسابقات دو صحرانوردی انتخابی جوانان و بزرگسالان استان برای حضور در رقابت های کشوری معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا صفی زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به معرفی برترین های مسابقات دو صحرانوردی انتخابی جوانان و بزرگسالان استان برای حضور در رقابت های کشوری اظهار کرد: این دور از مسابقه جوانان به مسافت هشت کیلومتر و مسابقه بزرگسالان به مسافت 10 کیلومتر در کمربندی شهر مریانج برگزار شد.

وی با بیان اینکه در رده جوانان پوریا اسحاقی نژاد از همدان، متین شهبازی از کبودراهنگ، سجاد موسالو از همدان و امیرحسین ملامیر از تویسرکان عناوین برتر را به خود اختصاص دادند گفت: در رده بزرگسالان شاهین یزدان، مهدی لقمانی‎ادهم، علی ترابی و فخرالدین دلفان همگی از همدان با کسب عناوین نخست تا چهارم برای شرکت در رقابت های کشوری انتخاب شدند.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در حاشیه این مسابقات دوومیدانی کاران استان به مقام شامخ شهدای مریانج ادای احترام کردند، افزود: رقابت های دو صحرانوردی قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان 18 بهمن در شیراز برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های دو صحرانوردی همدان برای مسابقات کشوری

معرفی برترین های دو صحرانوردی همدان برای مسابقات کشوری