مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-28اقتصادي

تراز تجاری مثبت 58 میلیون دلاری برای نخستین بار در تاریخ منطقه آزاد قشم


مدیرکل گمرک منطقه آزاد قشم از تراز تجاری مثبت 58 میلیون دلاری برای نخستین بار در تاریخ منطقه آزاد قشم خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل گمرک منطقه آزاد قشم از تراز تجاری مثبت 58 میلیون دلاری برای نخستین بار در تاریخ منطقه آزاد قشم خبر داد.

مختار گرشاسبی صبح امروز (8 بهمن ماه) در جلسه ای که هم زمان با روز جهانی گمرک برای تقدیر از زحمات کارکنان این مجموعه برگزارشده بود، گفت: صادرات از محل تولید به خارج از کشور و صادرات مجدد در قشم با ثبت رقم 186 میلیون دلار در ده ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 516 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: با همدلی و همبستگی ایجادشده در بین کارکنان گمرک سال خوبی ازنظر عملکرد و درآمد داشته ایم و با تسهیلگری های انجام شده در ارائه خدمات، رضایتمندی ارباب رجوع و تجار جزو مهم ترین رویکردهای همکاران ما در گمرک سازمان بوده است.

به گفته گرشاسبی امسال پس از ساماندهی فرآیندهای گمرکی بسیاری از مشکلات برزمین مانده تجار از سال های قبل حل شد و تعامل با دستگاه های هم جوار به بالاترین سطح رسید.

مدیرکل گمرک سازمان منطقه آزاد قشم، راه اندازی صادرات مجدد خودرو و خط صادراتی از بندر کاوه جزیره قشم به کشور عمان را از دیگر دستاوردهایی دانست که با همکاری تمام دست اندرکاران این حوزه محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراز تجاری مثبت 58 میلیون دلاری برای نخستین بار در تاریخ منطقه آزاد قشم

تراز تجاری مثبت 58 میلیون دلاری برای نخستین بار در تاریخ منطقه آزاد قشم