مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-28فرهنگي

اجرای نمایش در شهرهای خارج از تهران حال بهتری دارد


نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی «پارادوکس» اعتقاد دارد تئاتر خیابانی در دیگر شهرها در قیاس با تهران راحت تر می تواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند.

- نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی پارادوکس اعتقاد دارد تئاتر خیابانی در دیگر شهرها در قیاس با تهران راحت تر می تواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایش خیابانی پارادوکس به نویسندگی و کارگردانی مالک آبسالان اولین اجرای خود در جشنواره فجر را روز شنبه (8 بهمن ماه) و دومین اجرای خود را روز یکشنبه (9 بهمن ماه) انجام می دهد.

آبسالان درباره محتوای این نمایش گفت: این نمایش درباره مشکلات ازدواج جامعه امروزی است و داستان ازدواج جوانی را روایت می کند و سیر مشکلات او را از روز اول تا روزی که به نتیجه برسد، در یک فضای اجتماعی کمدی نمایش می دهد.

او که نزدیک به دو دهه فعالیت هنری مستمر دارد، درباره تفاوت های میان نمایش صحنه ای و خیابانی توضیح داد: نمایش خیابانی و صحنه ای دو گونه متفاوت تئاتر هستند.

نمایش صحنه ای در نمایشنامه، فضا، ساختار، کارگردانی، محل اجرا، طراحی و.

شاخصه های منحصر به خود را دارد در حالیکه نمایش خیابانی نفس به نفس با تماشاگر عام مواجه است و تماشاگری از بدنه جامعه در بازار، خیابان، بوستان ها نظاره گر نمایش هستند و مخاطبان آن مردم عادی جامعه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش در شهرهای خارج از تهران حال بهتری دارد

اجرای نمایش در شهرهای خارج از تهران حال بهتری دارد