مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:052023-01-28اقتصادي

عامل 43 درصد از طلاق ها در کشور فضای مجازی است


مدیرپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان عامل 90 درصد از طلاق های جهان را شبکە اجتماعی دانست و گفت: در حال حاضر 40 درصد از آمار طلاق زوجین کشور مربوط بە فظای مجازی است.

- حسن اصلانی امروز (8بهمن) در ستاد ساماندهی امور جوانان کە در استانداری کردستان برگزار شد اظهار کرد: امروزە بحث فضای مجازی بە یکی از معضلات جدی در استان و کشور تبدیل شدە است و می بایست در راستای پیشگیری از اشاعە و کاهش آن اقدامات لازم را انجام داد.

وی عنوان کرد: از جملە انواع جرائم سایبری می توان بە سرقت اطلاعات، کلاهبرداری های اینترنتی، جعل دادەها و عناوین، تجاوز بە حریم خصوصی، جرائم اخلاقی و جرائم سازمان یافتە اجتماعی و اقتصادی را نام برد.

اصلانی بیشترین آمار جرائم سایبری در جهان را جرائم اخلاقی و مالی خواند و خاطرنشان کرد: در ایران نیز 81 درصد از جرائم سایبری را جرائم مالی بە خود اختصاص دادە است.

وی در خصوص عوامل مختلف جرائم سایبری افزود: سهل انگاری کاربران، مشکلات فرهنگی و اخلاقی، توسعە رسانەهای کاربر محور و افزایش تعداد کاربران و قربانیان، افزایش رفتارهای پر خطر جوانان در فضای مجازی از جملە عوامل مختلف وقوع جرائم سایبری است.

مدیرپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان ادامە داد: یکی از آسیب های جدی فضای مجازی، فروپاشی خانوادە ها است کە در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل 43 درصد از طلاق ها در کشور فضای مجازی است

عامل 43 درصد از طلاق ها در کشور فضای مجازی است