مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 18:202023-01-28سياسي

صعود و نجات انسان از سقوط با اتصال به قرآن کریم امکان پذیر است


نجات انسان از سقوط و وسیله صعود، با اتصال به قرآن کریم امکان پذیر است و اگر کسی این ریسمان را محکم بگیرد از خطر سقوط نجات پیدا کرده و می تواند ترقی کند.

- صعود و نجات انسان از سقوط با اتصال به قرآن امکان پذیر است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالله جوادی آملی در پیامی تصویری به مراسم افتتاحیه چهل و پنجمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه اظهار داشت: انسان از آن جهت که مسافر است باید مبدا حرکت را شناخته و پایان حرکت را درست ارزیابی و فاصله بین آغاز و انجام را ادراک کرده و ره توشه این راه را بشناسد.

آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه قرآن کریم کلام جهان آفرین و انسان آفرین است، همه این مزایا را دارد، خاطرنشان کرد: ادراک و صفات اولیا الهی، رابطه انسان با خدا و جهان، رابطه انسان ها با یکدیگر و… همه در قرآن کریم تبیین شده است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خداوند قرآن را به زمین آویخت و به همین دلیل از قرآن به حبل متین یاد می شود افزود: نجات از سقوط و وسیله صعود ثمره اتصال به قرآن کریم است و اگر کسی این ریسمان را محکم بگیرد از خطر سقوط نجات پیدا کرده و می تواند ترقی کند.

قرآن کریم هم انسان را از خطر نجات می دهد و هم به اعتلا دعوت می کند وی با بیان اینکه قرآن کریم هم انسان را از خطر نجات می دهد و هم به اعتلا دع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود و نجات انسان از سقوط با اتصال به قرآن کریم امکان پذیر است

صعود و نجات انسان از سقوط با اتصال به قرآن کریم امکان پذیر است