مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 19:412023-01-28اقتصادي

بهسازی زیرساخت ها و توسعه بندر سجافی هندیجان در دست اقدام است


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به لزوم افزایش طول اسکله بندر سجافی هندیجان گفت: بهسازی زیرساخت ها و توسعه این بندر در دست اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز آقایی ظهر امروز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان هندیجان که با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بندر سجافی در اقتصاد شهرستان هندیجان نقش کاربردی و مهمی دارد.

وی با اشاره به اینکه 200 فروند شناور تجاری خوزستان در بندر سجافی فعالیت دارند، گفت: این شناورها در زمینه ورود کالاهای ملوانی نیز فعالیت چشم گیری دارند و موجب اشتغال مستقیم برای بیش از یک هزار و 600 نفر ملوان و خنکار شده است.

آقایی با اشاره به اینکه در محدوده بندر سجافی پروژه های متعددی تعریف شده است، افزود: عملیات اجرایی 560 میلیارد ریال از این پروژه ها تا پایان سال جاری آغاز می شود.

وی با تأکید بر اهمیت مقوله ایمنی دریایی عنوان کرد: ترددهای دریایی در بندر سجافی تحت نظارت های مرتبط با حوزه جست وجو و نجات قرار دارد و به منظور گسترش دامنه و ارتقای سطح ایمنی ترددهای دریایی نیز پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به اینکه بندر سجافی در سال 1382 با اسکله ای به طول 110 کیلومتر به بهره برداری رسید، افزود: تاکنون در حوزه ایجاد زیرساخت های این بندر از جمله برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی زیرساخت ها و توسعه بندر سجافی هندیجان در دست اقدام است

بهسازی زیرساخت ها و توسعه بندر سجافی هندیجان در دست اقدام است