مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 20:152023-01-28اقتصادي

تدارک بازدید 100 بازرس از تاسیسات گردشگری در نوروز 1402


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در نوروز 1402 حدود 100 بازرس در حوزه تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی وظیفه نظارت ها را بر عهده خواهند داشت.

- یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص بازرسی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برای نوروز 1402 اظهار کرد: با توجه به اینکه نوروز 1402 با ماه رمضان همزمان خواهد شد سفرهای نوروزی از حدود یک ماه قبل آغاز می شود، به همین دلیل فعالیت های نظارتی بر تاسیسات گردشگری به ویژه دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی نیز از یک ماه گذشته آغاز شده و یک مرحله بازدید نظارتی انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای طرح بازرسی سرزده به همراه اعضای هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی خراسان رضوی از تعدادی از این دفاتر و شرکت ها بازدید و آمادگی این مجموعه ها برای خدمت ‎رسانی شایسته به زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) بررسی شد.

بیدخوری اضافه کرد: دفاتر و شرکت هایی که به زائران در زمینه صدور و فروش بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس خدمت رسانی می کنند باید مجوزهای لازم از دستگاه های مربوطه را داشته باشند و نرخنامه را رعایت کنند.

وی یادآور شد: برخی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در زمینه گردشگری سلامت فعال هستند و به زائرانی خدمت می رسانند که علاوه بر زیارت برای درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک بازدید 100 بازرس از تاسیسات گردشگری در نوروز 1402

تدارک بازدید 100 بازرس از تاسیسات گردشگری در نوروز 1402