مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 22:402023-01-28سياسي

جشنواره های قرآنی رسالت تامین نیازهای عقل اندیشه مدار را دارند


جشنواره های قرآنی رسالت تامین نیازهای عقل اندیشه مدار و تامین نیازهای عقل انگیزه محور را بر عهده دارند.

- ایسنا/قم مرجع تقلید شیعیان گفت: جشنواره های قرآنی رسالت تامین نیازهای عقل اندیشه مدار و تامین نیازهای عقل انگیزه محور را بر عهده دارند.

آیت الله عبدالله جوادی آملی در پیامی تصویری به مراسم افتتاحیه چهل و پنجمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه که هشتم بهمن برگزار شد، عنوان کرد: انسان از آن جهت که مسافر است باید مبدا حرکت را شناخته و پایان حرکت را درست ارزیابی کرده و فاصله بین آغاز و انجام را ادراک کرده و ره توشه این راه را بشناسد.

وی با بیان اینکه قرآن کریم کلام جهان آفرین و انسان آفرین است، همه این مزایا را دارد، اظهار کرد: ادراک و صفات اولیا الهی، رابطه انسان با خدا و جهان، رابطه انسان ها با یکدیگر و.

همه در قرآن کریم تبیین شده است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم هم انسان را از خطر نجات می دهد و هم به اعتلا دعوت می کند، تاکید کرد: اگر انسان خود را بشناسد می داند که هرگز از بین نمی رود و نابود نمی شود و قرآن کریم به عنوان کلام الهی برهان مفهومی و شهود قلبی را به انسان اهدا می کند.

جوادی آملی با تاکید بر اینکه جشنواره های قرآنی رسالت تامین نیازهای عقل اندیشه مدار و تامین نیازهای عقل انگیزه محور را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های قرآنی رسالت تامین نیازهای عقل اندیشه مدار را دارند

جشنواره های قرآنی رسالت تامین نیازهای عقل اندیشه مدار را دارند