مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 00:252023-01-28حوادث

از مزاحم تلفنی های آتش نشانی تا رد کردن چراغ قرمز/200 آتش نشانان جذب می شوند


مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه 200 نیرو جذب خواهیم کرد ، گفت: در خصوص کمبود نیرو عقب ماندگی هایی داریم ولی هدفگذاری کرده ایم تا این مشکل برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، ساخت مسکن برای آتش نشانان تهرانی در دستور کار قرار گرفته و قرار است ظرف 3 سال این افراد صاحب خانه شوند.

شهرداری تهران پیگیر رفع مشکل بیمه سخت و زیان آور این افراد است.

تعدادی ساختمان ناایمن در تهران وجود دارد که در صورت بروز حادثه هر کدام یک پلاسکو هستند و می توانند حوادث جبران ناپذیری ایجاد کنند.

شهرداری تهران در این دوره تصمیم دارد زیر ساخت های لازم را در آتش نشانی ایجاد کند تا این افراد در کوتاه ترین زمان ممکن به محل حادثه برسند.

در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای ساخت ایستگاه آتش نشانی، بیمه، مسکن، ساختمان های ناایمن، ایستگاه های تک منظوره، مشکلات آتش نشانان و .

با قدرت الله محمدی رییس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به گفت وگو نشستیم.

تا پایان سال جاری چند ایستگاه آتش نشانی در تهران افتتاح می شود؟ همچنین بفرمایید که در حال حاضر آتش نشانان در چه بازه زمانی به محل حادثه می رسند؟ 2 ایستگاه آتش نشانی بزودی افتتاح می شوند/باید تهران 150 ایستگاه آتش نشانی داشته باشد/آتش نشانان به طور متوسط 4 دقیقه و 20 ثانیه به محل حادثه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مزاحم تلفنی های آتش نشانی تا رد کردن چراغ قرمز/200 آتش نشانان جذب می شوند

از مزاحم تلفنی های آتش نشانی تا رد کردن چراغ قرمز/200 آتش نشانان جذب می شوند