مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 06:002023-01-29بين الملل

امن ترین و خطرناک ترین شهرها برای سفر


19 گرفته تا گرفتار شدن در کولاک یا آتش سوزی، این روزها سفر می تواند کاری پرخطری باشد، اما این موضوع در واقع به مقصد شما بستگی دارد و این که شما چگونه خطر و امنیت را تعریف می کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایمن ترین شهرهای جهان بر اساس مؤلفه های گوناگون معرفی می شوند.

مواردی که باید در هنگام بررسی امن ترین شهرها در نظر گرفت، در عوامل مختلفی خلاصه می شود، از جمله ایمنی هنگام راه رفتن به تنهایی در شب، نگرانی درباره حملات خشونت آمیز و میزان جرم و جنایت.

شهرهایی که در ادامه به عنوان امن ترین مقاصد سفر معرفی می شوند، سوای این که براساس تحلیل شاخص های معین رتبه بندی شده اند، به برداشت و نظر تروریست ها نیز، کمترین میزان نگرانی را داشته اند.

امن ترین شهرها: برداشت مسافران و میزان جرائم در این فهرست، که بر اساس میزان جرمِ ثبت شده در پایگاه داده جهانی Numbeo جمع آوری شده است، آسیا و اروپا در رتبه بندی ایمن ترین نقاط جهان، بالاترین جایگاه ها را به خود اختصاص داده اند و شهر تایپه در تایوان بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده، در حالی که بوئنوس آیرس در آرژانتین، پایین ترین رتبه را کسب کرده است.

امن ترین شهرهای جهان امن ترین شهرها: سیاست و سلامت اما پنج شهر برتر از نظر سلامت و ایمنی در شاخص 100 مقصد برتر سال 2022 به انتخاب یورومانیتور متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امن ترین و خطرناک ترین شهرها برای سفر

امن ترین و خطرناک ترین شهرها برای سفر