مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 07:402023-01-29سياسي

نظارت ها در تامین نان و سوخت بیشتر شود/ فرمانداران با هیچکس تعارف نداشته باشند


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش تعداد تانکرهای حمل سوخت استان گفت: باید خط انتقال فرآورده های نفتی وارد استان شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش تعداد تانکرهای حمل سوخت استان گفت: باید خط انتقال فرآورده های نفتی وارد استان شود.

محمد کرمی در نشست شورای اداری شهرستان سیب و سوران اظهار کرد: تقویت اراده ها اهمیت فراوانی دارد چرا که اگر شما امکانات فراوانی داشته باشید اما اراده هایتان سست باشد محکوم به شکست هستید.

وی تاکید کرد: امروز مسئولیت اصلی ما حل مشکلات مردم است چراکه ما مسئولیت گرفتیم تا به مردم خدمت کنیم و ما به سراغ آنها برویم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کار مردم باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود پس همه باید به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت آرد نانوایی های استان اذعان کرد: کنترل و نظارت اهمیت فراوانی دارد و تخلف را از هیچ کس نمی پذیریم و به هیچ عنوان نباید انحصار را به وجود آوریم.

کرمی اذعان کرد: برنامه ما توسعه جایگاه های سوخت در استان بوده و تجهیزات جایگاه های سی ان جی را در اختیار کسانی قرار می دهیم که پای کار بیایند و در این راستا اولویت با مراکز بین راهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ها در تامین نان و سوخت بیشتر شود/ فرمانداران با هیچکس تعارف نداشته باشند

نظارت ها در تامین نان و سوخت بیشتر شود/ فرمانداران با هیچکس تعارف نداشته باشند