مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:402023-01-29سياسي

واکنش رییس شورای شهر به استخدام های شهرداری+فیلم


رییس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره ماجرای استخدام افراد جدید در شهرداری ارائه داد.

- به گزارش، مبنی بر استخدام 4 هزار نفر در دوره مدیریت ششم شهری گفت: اطلاع دقیقی درباره این موضوع ندارم اما براساس آنچه که از زبان معاون مربوطه شهرداری تهران خوانده ام گفته شده این لیست کذب و ساختگی است.

وی ادامه داد: اینکه افرادی از ابتدای دوره استخدام شده اند تکدیب نمی شود اما نمی توان لیست ارائه داد چون استخدام شرایط خاصی دارد و شورای شهر این موضوع را بررسی خواهد کرد.

چمران با اشاره به موضوع آلودگی هوا بیان کرد: 23 دستگاه در حوزه الودگی هوا مسئولیت دارند و هنوز برنامه دلخواهی توسط دستگاه ها اجرا نشده است.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: در حوزه ساخت اتوبوس یکی از سازندگان اعلام کرده است که تا نوروز 40 دستگاه را تحویل خواهد داد و پیش پرداخت این دستگاه ها از سوی شهرداری تامین شده است اما تنها 120 دستگاه تحویل داده شد.

وی افزود: اگر اتوبوس های ارزان قیمت و سالم و مطابق استاندارد لازم وجود داشته باشد به نفع مردم و مدیریت الودگی هوا خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آخرین کاری که می توان انجام داد تعییر ساعت کاری و طرح زوج و فرد است، گفت: این موارد برای آلودگی هوا به تنهاییموثر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس شورای شهر به استخدام های شهرداری+فیلم

واکنش رییس شورای شهر به استخدام های شهرداری+فیلم