مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-29سياسي

وفاداری دانش آموزان به آرمان های انقلاب در دهه فجر متبلور می شود


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به پیش بینی 48 برنامه شاخص به مناسبت ایام الله دهه فجر در این استان گفت: وفاداری دانش آموزان به آرمان های انقلاب در دهه فجر متبلور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سیدرضا نظری صبح یکشنبه در ستاد خبری فجر گلستان به خبرنگاران اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر امسال 48 برنامه شاخص در مدارس و مراکز آموزشی مشمول اداره کل آموزش و پرورش گلستان اجرایی خواهد شد تا بار دیگر اثبات کنیم که دانش آموزان این مرز و به آرمان ها و اهداف عالیه امامین انقلاب و نظام شکوهمند انقلاب اسلامی وفادار و پایبند هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: 402 هزار دانش آموز گلستانی با هدایت 25 هزار فرهنگی درس هزار مدرسه گلستان و مدیر برگزاری جشن انقلاب هستند و تلاش می کنیم جشن متفاوتی نسبت به سال های گذشته به نمایش بگذاریم وی افزود: برگزاری سرود 22 بهمن با حضور هزار و 357 دانش آموز در 10 شهر استان، به صدا درآمدن گلبانگ انقلاب با حضور بیش از پنج هزار دانش آموز در شهر گرگان و اجرای برنامه های فرهنگی در 66 مدرسه انقلاب در شهرستان های چهارده گانه گلستان از جمله برنامه های پیش بینی شده آموزش و پرورش در دهه فجر است.

وی ادامه داد: برگزاری جشن تکلیف برای بیش از 40 هزار دانش آموز گلستانی از جمله برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش در دهه فجر ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وفاداری دانش آموزان به آرمان های انقلاب در دهه فجر متبلور می شود

وفاداری دانش آموزان به آرمان های انقلاب در دهه فجر متبلور می شود