مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-29اقتصادي

کشف بیش از 15 هزار انواع اسناد جعلی/ پاتک به پاتوق های جعل مدارک


با اجرای طرح 2 مرحله ای عملیات در پاتوق های عرضه مدارک جعلی در سراسر کشور منجر به کشف بیش از 15 هزار فقره انواع اسناد جعلی رسمی، - غیر رسمی و اقلام تقلبی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر سردار محمد قنبری در تشریح این خبر اظهار داشت: درسال جاری یکی از برنامه های عملیاتی معاونت مبارزه باجعل وکلاهبرداری این پلیس، اجرای طرح عملیاتی در پاتوق های عرضه مدارک جعلی و محصولات تقلبی درسراسر کشور بوده است.

وی افزود: دراین راستا دو مرحله اجرای این طرح، درمردادماه و دی ماه سال جاری پیش بینی شده بودکه با بهره گیری از کلیه ظرفیت های فنی، اطلاعاتی، درون و برون سازمانی و به کارگیری تجهیزات و امکانات موجود هردو مرحله توسط رده های متناظر استانی در سراسر کشور اجرا شد.

رییس پلیس آگاهی فراجا گفت: نتیجه تلاش شبانه روزی کارآگاهان دراین رابطه منجر به دستگیری 233 نفر متهم (جاعل، استفاده کننده از سند مجعول و معاونت در جرم) و کشف 15 هزارو 433 فقره از انواع اسناد جعلی رسمی، غیر رسمی و اقلام تقلبی شده است.

وی در ادامه ضمن هشدار به شهروندان در خصوص جلوگیری از این جرم، تاکید کرد: برای اطمینان از اصالت یک سند، باید از مرجع صدور آن (شناسنامه از ثبت احوال، مدرک تحصیلی از مدرسه، دانشگاه، اسناد مالکیت از ادارات ثبت اسناد و املاک) استعلام کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 15 هزار انواع اسناد جعلی/ پاتک به پاتوق های جعل مدارک

کشف بیش از 15 هزار انواع اسناد جعلی/ پاتک به پاتوق های جعل مدارک