مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-29فرهنگي

ماجرای پرحاشیه بازیگر ایرانی در اسکار


«آندره آ ریسبرو» در حالی به برخی تخلفات در کمپین تبلیغاتی برای اسکار 2023 متهم است که شهره آغداشلو نیز در سال 2004 در شریطی مشابه قرار داشت اما نامزدی اسکار خود را حفظ کرد.

- آندره آ ریسبرو در حالی به برخی تخلفات در کمپین تبلیغاتی برای اسکار 2023 متهم است که شهره آغداشلو نیز در سال 2004 در شریطی مشابه قرار داشت اما نامزدی اسکار خود را حفظ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، پس از واکنش های فزاینده پیرامون نامزدی تعجب آور آندره آ ریسبرو در شاخه بهترین بازیگر زن، آکادمی اعلام کرد نگاه دقیق تری به کمپین های اسکاری برای نامزدهای امسال خواهد داشت و اعلام کرده روز سه شنبه در جلسه ای درباره لغو نامزدی این بازیگر و یا حفظ آن تصمیم گیری خواهد کرد.

برخی از تاکتیک هایی استفاده شده از سوی تیم تبلیغاتی فیلم به لزلی با بازی آندره آ ریسبرو مانند ارسال مستقیم ایمیل به اعضای آکادمی که به آنها پیشنهاد می کند برای لابی کردن فیلم کمک کنند، مورد انتقاد قرار گرفته است.

فرانسیس فیشر بازیگر انگلیسی-آمریکایی هم در اینستاگرام خود به سایر رای دهندگان پیشنهاد کرده که آندره آ ریسبرو را در رتبه اول رای بهترین بازیگر زن خود قرار دهند، زیرا نامزدی ویولا دیویس و ددوایلر در کنار میشل یئو و کیت بلاشت قطعی است که این موضوع مغایر به قوانین تبلیغاتی اسکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پرحاشیه بازیگر ایرانی در اسکار

ماجرای پرحاشیه بازیگر ایرانی در اسکار