مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-29سياسي

بسته حمایتی معاونت علمی برای دانش بنیان های دریایی


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از بسته حمایتی برای توسعه اقتصاد دریایی به ویژه در حوزه حمل و نقل دریایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در حاشیه نمایشگاه ارائه توانمندی ها و محصولات دانش بنیان حوزه دریایی که در محل نمایشگاه نوآوری و فناوری ایران واقع در نمایشگاه بین المللی برپا شد در جمع خبرنگاران، این نمایشگاه را ارائه گزیده ای از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور در حوزه صنایع حمل و نقل دریایی دانست و گفت: حوزه اقتصاد دریا حوزه بسیار بزرگی است که متاسفانه در سال های قبل به آن توجه نشده بود.

وی ادامه داد: در همه دنیا، اقتصادهای بزرگ، کنار دریا شکل می گیرند و موضوع حمل و نقل یکی از پر رونق ترین و پر بازارترین اقتصادهای جهان به شمار می رود.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه در کشور، توجه به اقتصاد دریایی اخیرا آغاز شده است، یادآور شد: در پاسخ به این سوال که شرکت های دانش بنیان چند درصد از مسائل و نیازهای صنعت دریایی را مرتفع کرده اند، باید گفت ما هنوز فاصله زیادی داریم که بتوانیم عدد و رقم در این زمینه اعلام کنیم.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری تأکید کرد: در این حوزه آنقدر فرصت اقتصادی، دانش بنیانی و نیاز بالا هست که حجم بزرگی از بازار شرکت ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته حمایتی معاونت علمی برای دانش بنیان های دریایی

بسته حمایتی معاونت علمی برای دانش بنیان های دریایی