مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-29حوادث

کشف بیش از 15 هزار سندجعلی رسمی و غیررسمی در کشور


تلاش شبانه روزی کارآگاهان با اجرای طرح دو مرحله ای عملیات در پاتوق های عرضه مدارک جعلی در سراسر کشور منجر به کشف بیش از 15 هزار فقره انواع اسناد جعلی رسمی، - غیر رسمی و اقلام تقلبی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد قنبری در تشریح جزییات این خبر گفت: درسال جاری یکی از برنامه های عملیاتی معاونت مبارزه باجعل وکلاهبرداری این پلیس، اجرای طرح عملیاتی در پاتوق های عرضه مدارک جعلی و محصولات تقلبی درسراسر کشور بوده است و دراین راستا دو مرحله اجرای این طرح، درمردادماه و دی ماه سال جاری پیش بینی شده بودکه با بهره گیری از کلیه ظرفیت های فنی، اطلاعاتی، درون و برون سازمانی و به کارگیری تجهیزات و امکانات موجود هردو مرحله توسط رده های متناظر استانی در سراسر کشور اجرا شد.

رییس پلیس آگاهی فراجا گفت: نتیجه تلاش شبانه روزی کارآگاهان دراین رابطه منجر به دستگیری 233 نفر متهم (جاعل، استفاده کننده از سند مجعول و معاونت در جرم) و کشف 15 هزارو 433 فقره از انواع اسناد جعلی رسمی، غیر رسمی و اقلام تقلبی شده است .

وی در ادامه ضمن هشدار به شهروندان در خصوص جلوگیری از این جرم، تاکید کرد: برای اطمینان از اصالت یک سند، باید از مرجع صدور آن (شناسنامه از ثبت احوال، مدرک تحصیلی از مدرسه، دانشگاه ، اسناد مالکیت از ادارات ثبت اسناد و املاک) استعلام کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 15 هزار سندجعلی رسمی و غیررسمی در کشور

کشف بیش از 15 هزار سندجعلی رسمی و غیررسمی در کشور