مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-29اجتماعي

پیش بینی بارش 50 میلی متری برف در شهرکرد


شهرکرد_مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با فعالیت سامانه بارشی در شهرکرد بارش برف در این شهر به 30 تا 50 میلی متر می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران چراغپور صبح امروز یک شنبه در جلسه مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هفته گذشته شاهد بارش هایی در قسمت هایی از استان خصوصاً شهرستان کوهرنگ بودیم و این درحالی بود که هشدار زرد هواشناسی برای فعالیت این سامانه صادر شده بود.

وی از ورود یک سامانه بارشی به این استان خبر داد و افزود: برای فعالیت این سامانه هشدار سطح نارنجی صادر شده است، در این مدت شاهد بارش برف در اکثر نقاط استان خواهیم بود اما پیش بینی می شود در مناطق جنوبی بارش ها به صورت باران باشد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اینکه بارش ها در برخی نقاط به صورت باران است جاری شدن سیلاب دور از انتظار نیست.

وی از پیش بینی بارش 50 میلی متری در روز دوشنبه در شهرستان کوهرنگ خبر داد و یادآور شد: فعالیت این سامانه از روز یکشنبه در اردل، فارسان و کوهرنگ آغاز می شود و اوج بارش ها برای روز سه شنبه است.

چراغ پور اضافه کرد: طی این مدت بارش برف در شهرکرد به 30 تا 50 میلی متر می رسد و چهارشنبه اغلب نقاط استان درگیر سامانه بارشی می شوند، این درحالی است که روز پنج شنبه با ورود یک سامانه سرد به استان شاهد کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش 50 میلی متری برف در شهرکرد

پیش بینی بارش 50 میلی متری برف در شهرکرد