مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 14:462023-01-29اقتصادي

20 پروژه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آماده افتتاح و اجرا است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: 20 پروژه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با 23 هزار میلیارد ریال اعتبار آماده افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالحسن عالی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خط انتقال گشی- سرمستان و بخش دوم خط انتقال مجتمع دمیگز شهرستان دیر به ترتیب با 55 و 75 میلیارد ریال اعتبار، شبکه توزیع آب روستای عامری و مخزن سالم آب شهرستان تنگستان (با ظرفیت سه هزار مترمکعب) به ترتیب با 200 و 320 میلیارد ریال اعتبار از جمله پروژه هایی است که در دهه فجر و سفر رییس جمهور به استان بوشهر عملیاتی می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: خط های انتقال آب بنداروز و خیرآباد شهرستان دشتستان به ترتیب با اعتبار 175 و 250 میلیارد ریال، مخزن پنج هزار مترمکعبی چاه مبارک با 420 و آب شیرین کن 5هزار مترمکعبی عسلویه با 2 هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه های با قابلیت آغاز عملیات اجرایی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای بهمن ماه هستند.

عالی ادامه داد: از جمله پروژه های افتتاحی دهه فجر و سفر رییس جمهور به استان بوشهر می توان به خط های انتقال آب مجتمع بندر رستمی و سمل گلنگون شهرستان تنگستان، خط انتقال آب فاریاب شهرستان دشتستان و خط انتقال آب از آب شیرین کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر به سایت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 پروژه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آماده افتتاح و اجرا است

20 پروژه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آماده افتتاح و اجرا است