مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:252023-01-29اقتصادي

بهره برداری از 12 واحد صنعتی استان بوشهر در دهه فجر امسال


مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: 12 واحد صنعتی در دهه فجر امسال وارد مدار بهره برداری و توسط مقامات ملی و محلی افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی صفوی ظهر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: حجم سرمایه گذاری این واحدهای صنعتی هزار و 500 میلیارد تومان است.

وی از ایجاد زمینه اشتغال 530 نفر با افتتاح واحدهای صنعتی استان بوشهر در دهه مبارک فجر خبر داد و تصریح کرد: تولید کربنات کلسیم و آهک هیدراته با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان از جمله طرح هایی است که در سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر افتتاح می شود.

صفوی افزود: تولید محصولات آرایشی و بهداشتی شهرستان دشتستان با سرمایه گذاری 200 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر اجرا، تکمیل و راه اندازی شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: واحدهای تولید لوازم خانگی، برق و الکترونیک، محصولات شیمیایی و کانی غیرفلزی از دیگر طرح هایی است که خوشبختانه امسال وارد مدار تولید شدند.

وی تصریح کرد: با حمایت و پشتیبانی ویژه 17 واحد صنعتی در استان که از چرخه تولید خارج شده بودند امسال با حمایت مالی و رفع موانع به تولید بازگشتند و اکنون در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 12 واحد صنعتی استان بوشهر در دهه فجر امسال

بهره برداری از 12 واحد صنعتی استان بوشهر در دهه فجر امسال