مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 19:312023-01-29سياسي

معاون قضایی دادستان کل کشور: قضات متخصص به پرونده های قاچاق کالا و ارز رسیدگی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی جمادی در نشست مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که عصر امروز در سالن جلسات دادگستری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز بسیار حائز اهمیت است و مقام معظم رهبری نیز در این خصوص تاکیداتی داشته اند که در صورت برخورد با کالای قاچاق آن را در برابر همگان به آتش بکشید.

وی افزود: در استانی که از جهت صنعتی بودن جزو 5 استان برتر کشور است می طلبد در بحث مبارزه با کالای قاچاق اقدامات ویژه ای صورت گیرد و وضعیت در قزوین باید نسبت به دیگر استان ها متفاوت باشد.

معاون قضایی دادستان کل کشور خاطر نشان کرد: در ارتباط با پرونده هایی که در حوزه قاچاق تشکیل می شود باید با تلاش و هماهنگی بیشتر عمل کرد و در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه رساند.

وی یاد آور شد: باید قضات مخصوص برای رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز در نظر گرفته و آموزش های لازم به آن ها داده شود.

جمادی اعلام کرد: با توجه به درخواست مطرح شده، پرونده هایی که نیاز است ما در مرکز پیگیری کنیم به صورت دقیق آماده شود تا پیگیری لازم صورت گیرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور در پایان گفت: در خصوص ماده 59 قانون مبارزه با قاچاق کالا باید پیش از رای قطعی و اطمینان از قاچاق بودن، حساسیت ویژه ای شود چرا که گاهی با نقض رای شاهد شکایت افراد و درخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون قضایی دادستان کل کشور: قضات متخصص به پرونده های قاچاق کالا و ارز رسیدگی کنند

معاون قضایی دادستان کل کشور: قضات متخصص به پرونده های قاچاق کالا و ارز رسیدگی کنند