مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 22:202023-01-29سياسي

برگزاری معارفه سیداحمد موسوی به عنوان شهردار نمین/ مشکلات با وحدت برطرف می شود


معارفه سید احمد موسوی ننه کران به عنوان شهردار نمین با حضور مسولان شهرستانی و استانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، معارفه سیداحمد موسوی ننه کران به عنوان شهردار نمین با حضور امام جمعه، فرماندار، مسؤولان ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی، معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل و جمعی از شهروندان نمینی برگزار شد.

حجت الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه نمین در این مراسم با بیان اینکه تودیع و معارفه در هر مقام و جایگاه مدیریتی وجود دارد، اظهار کرد: تنها چیزی که از جایگاه مدیریتی فرد باقی می ماند عملکرد و خدمتی است که برای رضای خدا و مردم انجام شده است.

وی با تقدیر از زحمات شهردار سابق نمین و دوران سرپرستی سیداحمد موسوی بیان کرد: شهردار محترم در زمان سرپرستی توانستند با برنامه ریزی مناسب و کار جمعی، زمینه ساز تحولات مثبت در شهر نمین باشند.

امام جمعه نمین تصریح کرد:کار شهرداری به گونه ای است که هر لحظه مورد ارزیابی قرار می گیرد و هیچ سازمانی همچون شهرداری اینگونه نیست.

مشکلات با تدبیر، وحدت، انسجام و یکدلی برطرف می شود رحیم لاهوتی فر، معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل نیز در این آیین گفت: در برنامه ریزی شهری، مشکلات با تدبیر، وحدت، انسجام و یکدلی برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری معارفه سیداحمد موسوی به عنوان شهردار نمین/ مشکلات با وحدت برطرف می شود

برگزاری معارفه سیداحمد موسوی به عنوان شهردار نمین/ مشکلات با وحدت برطرف می شود