مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:202023-01-30بين الملل

آمریکایی ها به انگلیس هشدار دادند ارتششان دیگر برتری ندارد


منابع نظامی به یک رسانه انگلیسی گفتند، یک ژنرال ارشد آمریکایی اخیرا به وزیر دفاع لندن هشدار داده ارتش انگلیس دیگر در رده نیروهای رزمی طراز اول جهان محسوب نمی شود.

- منابع نظامی به یک رسانه انگلیسی گفتند، یک ژنرال ارشد آمریکایی اخیرا به وزیر دفاع لندن هشدار داده ارتش انگلیس دیگر در رده نیروهای رزمی طراز اول جهان محسوب نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه اسکای نیوز گزارش داد، این منبع به بن والاس، وزیر دفاع انگلیس تصریح کرده اعمال کاهش هزینه های گوناگون در ارتش انگلیس در عرض چند دهه باعث تحلیل رفتن توانمندی های جنگی این کشور شده است.

به نوشته اسکای نیوز یکی از این منابع گفت: مخلص کلام این است که کلیت این نیرو نمی تواند تا یک دهه از بریتانیا و متحدان ما محافظت کند.

یکی دیگر از منابع اظهار کرد، فوریت بیشتری برای آنکه انگلیس به دنبال تهاجم نظامی ادامه دار روسیه به اوکراین دست به احیای ارتشش بزند احساس می شود.

این منابع اظهار داشتند، این افولی که در توانمندی رزمی ارتش انگلیس بعد از اعمال چند دهه کاهش هزینه برای صرفه جویی در پول اتفاق افتاده باید در پی جنگ روسیه در اوکراین سریع تر از برنامه ریزی ها رفع شود.

این منابع تصریح کردند، ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس اگر با توجه به تهدید امنیتی فزاینده ایجاد شده از سمت روسیه تحت رهبری ولاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها به انگلیس هشدار دادند ارتششان دیگر برتری ندارد

آمریکایی ها به انگلیس هشدار دادند ارتششان دیگر برتری ندارد