مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:052023-01-30ورزشي

ورزشگاه مدرنی که میکسدزون ندارد!


علی رغم این که گفته می شود ورزشگاه شهدای فولاد از جمله ورزشگاه هایی مدرن در ایران و آسیا است اما از داشتن میکسدزون که یکی از اصول اولیه یک ورزشگاه محروم است.

- میکسدزون راهرویی است که در حد فاصل رختکن به زمین ورزشگاه های فوتبال قرار دارد که مصاحبه خبرنگاران با بازیکنان و کادر فنی تیم ها در همین محل انجام می شود اما نبود چنین جایگاهی در ورزشگاه شهدای فولاد مشکلات فراوانی برای اصحاب رسانه به وجود آورده است تا جایی که خبرنگاران باید علاوه بر سختی کار در تهیه اخبار برای رسانه های خود، راضی نگه داشتن مخاطبان و تحمل نوع برخورد ناظران بازی، مجبور به مصاحبه با بازیکنان در شرایطی نامناسب پای اتوبوس یا در نور کم فضای بیرونی ورزشگاه هستند.

در ادامه گفت و گوی ایسنا را با کیوان رشیدی نسب یکی ازخبرنگاران ورزشی خوزستان درخصوص مشکلات خبرنگاران برای گفت و گو با با بازیکنان بعد از بازی به دلیل نبود میکسدوزن در ورزشگاه شهدای فولاد می خوانید.

استادیوم شهدای فولاد یکی از استادیوم های مدرن ایران و همیشه میزبان بازی های حساس بوده است اما در ساختار استادیوم نقصی چون نبود میکسدوزن وجود دارد که این نقص در بازی های مهم و بزرگ، بیشتر به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه مدرنی که میکسدزون ندارد!

ورزشگاه مدرنی که میکسدزون ندارد!