مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-30اقتصادي

«سینما» در سبد فرهنگی تیرانی ها


راه اندازی مجدد سینما سلام باعث شده تا هنر هفتم در سبد نیازهای فرهنگی و فراغتی مردم تیران و کرون قرار گیرد.

- یکی از مقوله های مهم توسعه یافتگی و کاهش ناهنجاری های هر جامعه توجه به نیازهای فرهنگی و تقویت سبد آن است تا در کنار نیازهای اولیه، موضوعات فرهنگی و فراغتی مورد توجه قرار گیرد.

سینما به عنوان یکی از فرصت های مهم در غنی سازی اوقات فراغت و توسعه فرهنگی مد نظر بوده که راه اندازی آن در شهرها توانسته به تأمین بخشی از این نیازها بپردازد.

هزینه های بالای مدیریت سینما و همچنین گرانی آن و تعدد نیازهای اولیه مشکلات معیشتی باعث شده تا هنر هفتم تحت تأثیر قرار گیرد و آسیب های جدی را به همراه داشته باشد.

سینما سلام و یا سینما محله و به تعبیر دیگر سینما سیار با اکران فیلم های روز کشور توانسته در تأمین نیاز این حوزه نقش مهمی داشته باشد، اما همین مقوله هم تحت تأثیر مؤلفه های مختلف قرار گرفته است.

تیران به عنوان یک شهرستان از این مقوله کمتر بهره برده و سینمایی نداشته و باعث شده یکی از شاخص های فرهنگی و مؤلفه های فراغتی مغفول بماند.

گلایه نوجوانان از نبود محیط فراغتی گلایه جوانان و نوجوانان شهر از کمبود فضاهای فراغتی به ویژه در فصل زمستان که پارک ها و بوستان ها هم دیگر به دلیل سردی هوا فعال نیست، همواره مطرح شده و آنان نبود سینما را ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سینما» در سبد فرهنگی تیرانی ها

«سینما» در سبد فرهنگی تیرانی ها