مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-30حوادث

روان سازی ترافیک در مناطق زلزله زده خوی


رییس پلیس راهور آذربایجان غربی از روان سازی ترافیک در خوی خبر داد و گفت: پلیس تا چند شبانه روز دیگر نیز به منظور روانسازی ترافیک در منطقه حضور خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حجت مشتاق ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات پلیس در زمان وقوع زلزله 5.

9 ریشتری خوی، افزود: از همان لحظه وقوع زلزله، تیم های پلیس راه به همراه مأموران پلیس ترافیک شهری آذربایجان غربی به مناطق زلزله زده و محورهای منتهی به این مناطق اعزام شد.

وی با بیان اینکه به استان های اطراف همچون آذربایجان شرقی نیز ابلاغ کردیم که در صورت نیاز نیروهای آنان نیز وارد عمل شوند، افزود: پلیس تا چند شبانه روز دیگر نیز به منظور روان سازی ترافیک در منطقه حضور خواهند داشت مشتاق با تاکید بر اینکه رسالت اولیه ما، روان سازی ترافیک در این مناطق بود، اظهار کرد: چرا که روان سازی ترافیک در زمان وقوع بحران نقشی حیاتی دارد و با روان سازی ترافیک و باز شدن مسیرهاست که تیم های امدادی می توانند خود را به محل حادثه برسانند و اقدام به امدادرسانی به مجروحان و انتقال آنان به مراکز درمانی کنند.

رییس پلیس راهور آذربایجان غربی، اظهار کرد: در حال حاضر نیروهای پلیس راه و راهور تلاش می کنند تا با روان سازی ترافیک و جلوگیری از بروز ترافیک سنگین امدادگران را در رساندن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روان سازی ترافیک در مناطق زلزله زده خوی

روان سازی ترافیک در مناطق زلزله زده خوی