مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-30حوادث

تامین «سیمان و میلگرد» رایگان برای بازسازی مناطق زلزله زده خوی


درپی هماهنگی به عمل آمده با وزارت کشور و استانداری آذربایجان غربی، بنیاد مستضعفان تامین رایگان سیمان و میلگرد مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده خوی را عهده دار شد؛ - تامین سیمان و میلگرد رایگان برای بازسازی مناطق زلزله زده خوی درپی هماهنگی به عمل آمده با وزارت کشور و استانداری آذربایجان غربی، بنیاد مستضعفان تامین رایگان سیمان و میلگرد مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده خوی را عهده دار شد؛ همچنین ارسال محموله های اضطراری همچون آب به این مناطق در دستور کار بنیاد مستضعفان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال وقوع زلزله شامگاه 8 بهمن در استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی که باعث وارد آمدن خسارت هایی به زیرساخت ها و خانه های اهالی این منطقه شد، بنیاد مستضعفان برای جبران بخشی از خسارت های وارده به این مناطق، تصمیماتی را اتخاذ کرد.

بر اساس این گزارش پس از هماهنگی به عمل آمده میان بنیاد مستضعفان، وزارت کشور و استانداری آذربایجان غربی، بنیاد مستضعفان سیمان و میلگرد مورد نیاز برای بازسازی مناطق خسارت دیده این منطقه را به صورت رایگان تامین خواهد کرد.

در هماهنگی به عمل آمده مقرر شد، پس از ارزیابی دقیق خسارت ها توسط استانداری و مراجع ذی ربط، این مصالح در اختیار بنیاد مسکن قرار داده شود تا برای بازسازی این مناطق مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین «سیمان و میلگرد» رایگان برای بازسازی مناطق زلزله زده خوی

تامین «سیمان و میلگرد» رایگان برای بازسازی مناطق زلزله زده خوی