مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-30سياسي

تصویب لایحه مشارکت در تأمین زیرساخت های ساماندهی معتادین متجاهر


نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لایحه مشارکت در تأمین زیرساخت های لازم برای نگهداری و ساماندهی معتادین متجاهر شهر مشهد مقدس به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی الرضا حاجی بگلو ظهر دوشنبه در آغاز شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر بر لزوم برگزاری باشکوه استقبال از بهار و همچنین تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه های شهری تاکید و اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هستیم و رسالت همه ما این است که قدردان زحمات، رشادت ها و ایثارگری های افرادی باشیم که مجاهدانه در مسیر انقلاب گام برداشته اند و یاد شهدای گرانقدر انقلاب و ایران اسلامی را نیز گرامی می داریم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: جشن دهه فجر امسال، باید با شکوه تر و بهتر از سال های قبل برگزار شود تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی باشد.

وی افزود: از سرپرست شهرداری انتظار داریم که نسبت به برنامه ریزی دقیق به منظور برگزاری و اجرای مناسب استقبال از بهار اقدام نمایند و با همکاری دستگاه های متولی اتفاقات خوبی را در شهر شاهد باشیم.

حاجی بگلو همچنین از سرپرست شهرداری خواست تا پروژه های فعال در سطح شهر را با قوت و قدرت بیشتری دنبال کند تا با سرعت بیشتری تکمیل و به بهره برداری برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه مشارکت در تأمین زیرساخت های ساماندهی معتادین متجاهر

تصویب لایحه مشارکت در تأمین زیرساخت های ساماندهی معتادین متجاهر