مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:452023-01-30ورزشي

دهه فجر 41 پروژه ورزش و جوانان در فارس افتتاح می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد که به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر امسال، 41 پروژه آماده افتتاح شده است.

- حیدر صفرپور دوشنبه دهم بهمن در یک نشست خبری، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: برای ایام دهه فجر 41 پروژه با اعتباری بالغ بر 96 میلیارد و 250 میلیون تومان اجرا و آماده افتتاح شده است.

صفرپور با ارائه گزارشی از عملکرد ورزش و جوانان طی یکسال گذشته، گفت: طی این مدت بالغ بر 100 پروژه در حوزه ورزش و جوانان در نقاط مختلف استان فارس افتتاح شده و به بهره برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد که طی یکسال گذشته با اجرا و افتتاح پروژه های جدید، سرانه ورزشی در فارس با حدود 3 سانتیمتر افزایش به 53 سانتیمتر رسیده که با افتتاح 41 پروژه در ایام الله دهه فجر امسال این عدد به 54.

3 سانتیمتر خواهد رسید.

صفرپور پاسخ به سئوالات مربوط به پروژه های بزرگ و ملی را به برگزاری میزگردی با حضور خبرنگاران تخصصی حوزه ورزش موکول کرد و به ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت ورزشگاه های شهید سلیمانی، پارس، حافظیه و 22 بهمن در شیراز پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: سالن 6 هزارنفری شیراز که در دولت قبل و پیش از تکمیل، افتتاح شد، اصلا در حوزه اختیارات ورزش و جوانان نیست و به طور کامل در اختیار شرکت توسعه و تجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر 41 پروژه ورزش و جوانان در فارس افتتاح می شود

دهه فجر 41 پروژه ورزش و جوانان در فارس افتتاح می شود