مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 22:152023-01-30سياسي

ضرورت حفظ نخبگان دانشگاهی با جذب در هلدینگ ها و تشکیلات اداری


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت به کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی، گفت: دانشجویانی که علوم و فنون را یاد می گیرند باید به کار گرفته شود نه اینکه شاهد باشیم فارغ التحصیلان ارشد و لیسانس در آژانس کار کنند.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت به کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی، گفت: دانشجویانی که علوم و فنون را یاد می گیرند باید به کار گرفته شود نه اینکه شاهد باشیم فارغ التحصیلان ارشد و لیسانس در آژانس کار کنند.

آقا رضا فتوحی در نشست وزیر علوم با فناوران خوزستانی که امروز (10 بهمن ماه) در پردیس علم و فناوری انرژی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار داده اند، اشتغال و کارآفرینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خوزستان اولین استان در بخش های مختلف است و این باید در دولت مطرح شود که استان خوزستان را پایتخت اقتصادی کشور در کشاورزی، آب، انرژی و بنادر بدانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با وجود منابع، باید کمک کنیم بندر بزرگ خلیج فارس ایجاد شود و در فولاد نیز این گونه باشد.

به برخی استان ها مجوزهایی داده می شود که از نظر اقتصادی واقعا مردود است و باید در جاهایی مجوز داده شود که منابع آبی وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حفظ نخبگان دانشگاهی با جذب در هلدینگ ها و تشکیلات اداری

ضرورت حفظ نخبگان دانشگاهی با جذب در هلدینگ ها و تشکیلات اداری