مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 07:402023-01-31سياسي

جزییات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس/ افزایش مدت بررسی صلاحیت ها


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره مفاد طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس که در حال بررسی در صحن مجلس است، توضیحاتی داد.

- علی حدادی در گفتگوی مشروح با است که این سیاست ها در سال 95 از سوی ایشان ابلاغ شد.

تبلیغات انتخاباتی به روزرسانی شده است وی با اشاره به به اینکه در طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس یکسری اصلاحات و تغییرات در تبلیغات انتخاباتی انجام و تبلیغات به روزرسانی شده است، گفت: در این طرح پیش بینی های لازم برای تبلیغات انتخاباتی انجام شده است.

همچنین در این طرح به موضوعات مرتبط با تخلفات انتخاباتی، جرایم انتخاباتی و جلوگیری از خرید و فروش رأی اشاره شده است و راهکارهایی برای ارتقای آگاهی های عمومی درباره موضوع انتخابات در نظر گرفته شده است که صدا و سیما و دیگر رسانه ها مسئولیت مهمی در این زمینه دارند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه نوع و شیوه تبلیغات در زمان انتخابات در بخش فضای مجازی هم در این طرح لحاظ شده است، ادامه داد: هر داوطلب می تواند یک ستاد انتخاباتی مجازی به صورت تارنمای اینترنتی داشته باشد و موظف است که نشانی و مشخصات دقیق درگاه و همچنین مسئول آن را به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه و هیئت استانی بررسی تبلیغات اعلام و پیوند آن را در سامانه ای که وزارت کشور اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس/ افزایش مدت بررسی صلاحیت ها

جزییات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس/ افزایش مدت بررسی صلاحیت ها