مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:002023-01-31اقتصادي

مراکز آموزش مهارتی در صنایع پتروشیمی استان بوشهر راه اندازی شود


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با اشاره به تدوین 200 استاندارد مهارتی بر اساس ظرفیت های صنایع استان گفت: مراکز آموزش مهارتی در صنایع پتروشیمی استان بوشهر راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی صبح سه شنبه در نشست با رییس شورای راهبردی پتروشیمی پارس جنوبی اظهار داشت: تعامل و همکاری بیشتر صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی برای ارتقای سطح مهارت کارگران شاغل در واحدهای صنعتی استان ضروری است.

وی اضافه کرد: توانمندسازی نیروی شاغل در صنایع همیشه مورد توجه صاحبان صنایع بوده و لازم است آموزش های مهارتی به طور جدی در بخش صنعت به منظور ارتقای آموزش، مهارت، خلاقیت، کارآفرینی و گسترش آموزش های مدیریتی و مهارتی موردنیاز صنایع توسعه یابد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با بیان اینکه مهارت آموزی به یک مطالبه ملی تبدیل شده است، افزود: وابستگی چرخ تولید هر جامعه متکی به دست های توانمند و ماهر نیروی کار جامعه است و باید برای کمک به تولید و اقتصاد ملی به مهارت آموزی این قشر بیش از پیش توجه کرد.

استقرار نظام صلاحیت حرفه ای در صنایع استان دراهکی خواستار راه اندازی مراکز آموزش فنی و حرفه ای جوار و یا بین کارگاه در صنایع پتروشیمی استان بوشهر شد و گفت: آموزش های مهارتی موتور توسعه بنگاه های اقتصادی است و در آینده ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز آموزش مهارتی در صنایع پتروشیمی استان بوشهر راه اندازی شود

مراکز آموزش مهارتی در صنایع پتروشیمی استان بوشهر راه اندازی شود