مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-31اجتماعي

هشدار نارنجی هواشناسی در اغلب نقاط استان سمنان/ بارش ها آغاز شد


مدیرکل هواشناسی استان سمنان از صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان خبر داد و گفت: افزایش ابر، بارش برف و باران و همچنین وزش باد در استان روی خواهد داد.

- ایرج مصطفوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه سامانه کم فشار بارشی از سمت غرب وارد استان سمنان شده و به مرور اغلب نقاط استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد، بیان کرد: در بدو ورود این سامانه هشدار نارنجی هواشناسی در استان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه بارش باران و برف و همچنین وزش باد و مه آلودگی مهمترین آثار ورود سامانه کم فشار بارشی به استان سمنان است که تا پایان هفته باقی خواهد ماند، بیان کرد: روز گذشته و بامداد امروز شاهد بارش در مهدی شهر و شهمیرزاد بودیم و به خصوص در ارتفاعات شمالی استان شاهد افزایش ابر، مه آلودگی و بارش برف خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه پیش بینی ما بارش برف و باران در تمام نقاط استان از روز سه شنبه است، گفت: از امروز سامانه به مرور از سمت غرب به شرق استان حرکت خواهد کرد و شمال و ارتفاعات استان را به خصوص با بارش برف تحت تأثیر قرار خواهد داد.

مصطفوی با بیان اینکه برای روز چهارشنبه بارش باران و برف و مه آلودگی در قسمت های شرقی و مرکزی استان سمنان را خواهیم داشت، افزود: به خصوص در ارتفاعات بارش ها به صورت برف خواهد بود لذا از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نارنجی هواشناسی در اغلب نقاط استان سمنان/ بارش ها آغاز شد

هشدار نارنجی هواشناسی در اغلب نقاط استان سمنان/ بارش ها آغاز شد